Sunday, April 12, 2009

2nd fRieNdLy MatCh

Dengan lafazz Alhamdulillah.. sudah smesti-tentunya mula2 skali yg kluar dari mulut yg dtg dari hati adalah perkara yg baik2.. jgn pulak perkara yg xbaek2 pluck.
Syukr, dpt jgk akhirnya kami' team sofball UMP ber-f
rendly dgn team Mercury ,team yg 'senior' drsegi mkna usia dan pengalaman sofball.

kami' ni baru je dibentuk pada sem ini..
dlm hinga-binga, kami' pun telah pun mula mencari pengalaman..

~ni sblm game~
'panas badan, bkn panas barann'

.. ni dlm game~

Amp:' (angry?) '
X:'ampire..bkn saya, tu, soa'd tu yg ...'
Ooi:' ( haiyaah.. =) )'


' dpt perbezaan drsegi saiz badan ;') '


' f0rmaL pictuRe '

1st time match.. kami baru nmpak mcm mana bentuk game nya..
aku xdpt hit dlm game ni, tp dpt deadball kat kaki mule2nye time pukul..
1st time kne deadball, rasanya sakit2 sket gk.
trasa selama 1mggu . ;-l
(sumua monolog di atas bknlah dari depa, tp dari che'.. )

(match : Sunday, 5 April 09')

Labels: ,

4 The voices:

Blogger Azi$M@t_BaDU+ said...

hehehhehehe....
cun2....
gmbr aku paling macho

April 14, 2009 at 5:14 AM

 
Blogger Danial Izzat Zulbahari said...

ko main sofball huh?? huhu

April 17, 2009 at 4:46 AM

 
Blogger M_A_N said...

>Danial
ha'aa aku men. huhu

>Ismat
huhu gmba aku beseri.(?)

April 18, 2009 at 7:02 PM

 
Blogger Azi$M@t_BaDU+ said...

hehehehhehe....
6t aku post gmbr y dh aku cntkn skit...hehehhehhe
tp aku tetap macho...huhuhuhu

April 19, 2009 at 3:36 AM

 

Post a Comment

<< Home